arina

arina

اس ام اس ها

شنیدم وقتی میرفتی رد پایت را پاک میکردی بیخیال...من دنبال دلت بودم وقتی دلت با من نیست چه فرقی میکنه کجاباشبی

 

حضورت در کنار من معجزه نبود نبودنت هم فاجعه نیست فردا روز دیگری برای من خواهد بود بیشترین از این برات اشک نمیریزم!!!!

 

بعضی از پسرهارو که میبینم دلم میخواد بهشون بگم خوشگل خانوم کدوم ارایشگاه میری؟

 

لیلی شدم مجنون شدی شیرین شدم فرهاد شدی حوا شدم بعید میدونم ادم بشی!!!!

 

پیامت زیبا مرامت بی همتا دوستیمون پابرجا به یادتم همه جا!!!!!!     

 

لب تاپم و بردم نمایندگی میگم ضربه خورده میگه ضربه فیزیکی؟پ ن پ بهش بی محلی کردم ضربه ی روحی خورده

 

مشگل از تو نبود از من بود باکسی حرف میزدم که سمعکهایش را پیش دیگری جاگذاشته

 

شش ماه به دوستت مهربونی میکنی که بهش بفهمونی دوستش داری دو روز که اعصاب نداری میگه حالا شناختمت

 

گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست.........................................................

 

اس ام اس ها گاهی پیامی ندارند فقط ارسال میشوند که باورکنی اونی که به فکرش نیستی الان به فکرت!!!!

 

به اندازه ی گریه ی گنجشک دوستت دارم !شاید  این دوست داشتن به نظرت کم بیاد ولی وقی گنجشک گریه میکنه میمیره

 

 


نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت20:24---29 آذر 1391
asheghtam azizam
خیلی خیلی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: arina ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , arinajoon.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM